22 apr. 2014

Pusuponi




Täällä ollaan kärsitty ihan kamalasta aikapulasta! Töissä on ihan hirveä (jätti)projektien suma ja sen lisäksi "täytyy" ehtiä käymään tallilla, puntilla ja järjestää yhtä isoa tapahtumaa. Blogille ei vain yksinkertaisesti ole jäänyt aikaa. Mutta kunhan tämä stressi ja kiire helpottaa tässä kuukauden sisällä! Kuvia ja videoita olisi julkaistavaksi vaikka kuinka paljon. Meillä on ollut super kivaa. Tässä muutama kännykkäkuva eiliseltä maastoreissulta. Topanga on maailman halikipein hevonen! <3

Jag har inte haft så mycket tid att skriva nu. Har super bråttom på jobbet med några stora projekt, dessutom håller jag på att ordna en stor fest i privatlivet. När man lägger till stall + gym så har jag bara inte haft tiden att uppdatera här! Men det kommer att ske en förändring inom en månad när det lättar lite. Jag har massor med bilder och videos som jag ska visa för er... Vi har haft det super kul! Här är några mobilbilder från igår. Topanga är världens gosigaste häst! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar