27 juni 2014

Linssin edessä

Tässä muutama kuva tiistain photoshootista. Tosiaan meitä käytiin kuvaamassa yhtä työprojektia varten ja valokuvaaja lähetti minulle vähän esimakua. Aika kivoja otoksia! Nämä ovat ihan täysin käsittelemättömiä kuvia, joten on kiva nähdä millaisia taideteoksia sieltä Photoshopin takaa sitten paljastuu.

Här är några bilder från photoshooten vi hade i tisdags. Det var en fotograf som fotade oss för ett jobbprojekt och nu fick jag se några exempelbilder. Grymma! Dessa bilder är helt oredigerade, så det blir spännande att se hur dom ser ut sen efter lite Photoshop.

Kaikki kuvat © Malin Norlén
Alla bilder © Malin Norlén
















Vähän meinaa väsyttää. Tällä viikolla olen jo tähän mennessä tehnyt töitä 52 h (tämä päivä mukaan laskien saldoksi kertyy n. 60 h...), muuttanut ja muuttosiivonnut. Yöunia on kertynyt n. 5-6 h/yö kun on ollut ihan liikaa tekemistä ja stressattavaa. Mutta tänään alkaa vihdoin kesäloma! Huomenna vielä yksi aikainen herätys aamulennon takia. Sitten saa nukkua pari viikkoa. Vietämme kesälomasta 1½ viikkoa Suomessa, vähän meinaa tuntua siltä ettei tuo aika riitä kaikkeen kun pitää käydä joka paikassa kylässä, näyttää miehelle vähän Suomea ja syödä paljon suomalaista jäätelöä, leipää ja karkkia. <3

Ihanaa kesää kaikille! Palaan Suomen loman jälkeen niinkin erilaisella postauksella kuin Suomi... ;) 

Jag är ganska trött. Har denna vecka jobbat hittills 52 timmar och när man räknar med den här dagen blir det sammanlagt typ 60 timmar. Sen har jag flyttat och flyttstädat. Sovit 5-6 timmar per natt och stressat över allt. Men i dag börjar äntligen semestern! I morgon ska jag en gång till vakna tidigt på grund av vår tidiga morgonflygning, men sen ska jag sova i två veckor. Vi ska vara 1½ vecka i Finland men det känns lite som om att den tiden inte kommer att räcka till. Vi ska hälsa på så många vänner, jag ska visa Finland till min man och sen så klart äta mycket finskt glass, bröd och godis. <3

Jag önskar en härlig sommar till alla er! Återkommer efter semestern i Finland!

2 kommentarer: