31 aug. 2014

Klubbmästerskap

Tänään (tai tähän kellonaikaan voi varmaan puhua jo eilisestä?) oli meidän tallilla esteratsastuksen seuranmestaruudet. Viking osallistui omistajansa kanssa ja olin tietysti paikalla kannustamassa. Oli tosi kiva olla ratsastuskilpailuissa täällä Ruotsissa, eka kerta mulle. Vaikka kyseessä oli vain pienet seurakisat niin seurani oli kyllä satsannut hienosti kaikkeen! Ratsastajat olivat siististi pukeutuneita, palkinnot hienoja, kaikki sujui hyvässä järjestyksessä ja rata vaikutti hyvältä. Katsomo oli täynnä katsojia ja tunnelma loistava. Leikin paparazzia ja otin aika paljon kuvia, tosin lähinnä linssin edessä oli Viking. Oma 6 vuotta vanha Canon meinaa sanoa pian sopimuksensa irti. Lähinnä se objektiivi on täysi susi... Täytyy ostaa uusi (tätä olen hokenut viimeiset 6 vuotta :D).

Idag (eller nu när jag skriver det här så sent kan man nog prata om igår?) var det KM på vårt stall. Viking deltog med ägaren och jag var såklart där och hejade! Det var mycket trevligt att vara på en ridtävling här i Sverige, första gången för mig. Fast det bara var en liten klubbtävling så hade vår klubb verkligen satsat på allt! Ryttarna var alla fint klädda, priserna fina, det var ordning på allt och banan verkade bra. Läktaren var helt full med åskådare och stämningen var trevlig! Jag lekte lite paparazzi och tog ganska mycket bilder, dock var Viking huvudstjärnan. Min Canon håller på att gå sönder, eller jag tror det är mer fel på objektivet. Måste köpa nytt! (Det har jag sagt nu i sex år...)


Fina Viking före starten!


Rata näytti oikein mukavalta ja simppeliltä. Ensimmäisessä vaiheessa oli kahdeksan estettä ja luulen, että toisessa vaiheessa oli viisi. Korkeutena 90 cm.

Tävlingsbanan såg väldigt trevlig och simpel ut. Första omgången var åtta stycken hinder, sen tror jag att det var fem i andra. Höjden var 90 cm.



Puhdas rata ja todella hyvä aika!! Yksityishevosten luokassa oli vain viisi osallistujaa. D ja Viking ottivat murskavoiton, aika oli puolet nopeampi kuin toiseksi tulleella ratsukolla. Hip hip hurraa!

Och dom var felfria med en jätte bra tid!! Det var bara fem ekipage i klassen för privathästar, och D och Viking kammade hem segern med hälften kortare tid än dom som kom tvåa. Heja heja, stort grattis!










PS. Päivitin esittelykuvia ja lisäsin Vikingille oman esittelysivun!

PS. Jag uppdaterade våra introduktionsbilder och lade till en infosida för Viking!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar