5 dec. 2015

Photoshoot: Sisters

Sain jo monta viikkoa sitten pyynnön Maaiken omistajalta jos voisin kuvata heidän jokavuotiset joulukorttikuvat. Suostuin tietysti, mutta pienellä varauksella - ainut mahdollinen päivä kuvaamiselle olisi TÄNÄÄN lauantaina. Ennakko-odotusten mukaisesti sää oli aivan p*ska: tihutti, tuuli myrskylukemissa ja ruoho oli vihreämpää kuin juhannuksena. Todella jouluinen tunnelma siis. ;) Yritimme kuitenkin kaikki parhaamme ja luulen myös kameraraukkani tehneen kaikkensa. Tämän jälkeen se pääsee ansaitulle eläkkeelle, ensi kerralla mulla on nimittäin käytössä upouusi Canon 7D - ISO SYDÄNEMOJI! En ole itse niin kauhean tyytyväinen näihin kuviin... Mutta menköön. Parempaa ei näissä olosuhteissa pystynyt. Tulisipa jo lunta. :/ Mutta ei, tälläkin hetkellä ulkona on +12. KAKSITOISTA ASTETTA!

Maaikes ägare frågade mig redan flera veckor sen om jag skulle kunna ta deras traditionella julkort. Självklart lovade jag göra det men var lite skeptisk - den enda dagen som passade oss alla var IDAG lördag. Och som jag var rädd så var vädret helt sk*t: duggregn, stormvind och gräset var grönare än på midsommarafton. En riktig svensk julstämning alltså. ;) Men alla gjorde sitt bästa och jag tror att min stackars kamera gav allt den hade. Efter det här får den gå i pension och nästa gång jag fotar kommer jag ha en sprillans ny Canon EOS 7D - HJÄRTEEMOJI HÄR! Jag är själv inte så jätte nöjd med bilderna... Men det är som det är. Bättre kunde jag inte göra i dessa förhållanden. Jag önskar att snön kommer snart. Men nej, just nu är det +12 grader ute. TOLV GRADER!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar