30 mars 2016

Photoshoot: Pony portraits

Pääsiäisviikonloppuna kamerani eteen taisi päästä yhteensä yksitoista hevosta. Voin kertoa, että kuvia on muokattavana melkoinen määrä! :D Mutta kivahan se vain on, harmi että aika on rajallista. Tässä on kuitenkin pieni kattaus mitä suloisempia tyyppejä. Mistä ponista tykkäät eniten?

Jag fick fota elva hästar under påskhelgen. Så jag kan berätta till er att det finns en hel del bilder att redigera! :D Men det gör inget, det är ju vad jag älskar men det är synd att man har så lite tid i sitt liv. Här har ni några av dom söta modellerna jag fick ha framför min kamera. Vilken ponny tycker du är sötast?

Tarren 1
Tarren 2 
Donne + Comet
Comet
Ebbes mustasch <3

Tämä on varmaan suloisinta mitä olen koskaan nähnyt hevosella. VIIKSET!! :D Tai viiksi. Yksi kappale valkoista viikseä. Oli pakko ottaa siitä lähikuva!

Ebbe 1
Ebbe 2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar