14 sep. 2016

I heart you


Tämän vuoden lempikuvat syntyivät täysin suunnittelematta, aamukävelyllä Grevagårdenin upeissa maisemissa. En ollut edes ottanut kameraa mukaan kävelylle, sillä aamu oli ihan harmaa. Jossain vaiheessa aurinko kuitenkin alkoi lämmittämään ja pilvet väistyivät sen tieltä. Pelloilta nousi usva ja kaikki oli vaan niin kaunista. Soitin äkkiä kaverille ja pyysin häntä tulemaan kameran kanssa. Tuloksena oli aivan ihania kuvia! Pääsin myös itse kameran eteen, ja kerrankin sitä näyttää jopa melko luonnolliselta. Ehkä sitä ei osaa esittää mitään kun on ihan aamukoomassa?

Päätyipä näistä yksi myös uuteen ulkoasuun. Olen itse tosi tyytyväinen tähän, tykkään ulkoasuista jotka ovat yksinkertaisia mutta tyylikkäitä. Kun on hyvä kuva niin muuta ei tarvita. (Enkä mä edes osaa tehdä tätä monimutkaisempia bannereita. :D) Mitä te tykkäätte, miellyttääkö silmää vai onko ihan tylsä?

Kiitos Magda ihanista kuvista!

Årets favoritbilder blev helt oförberedda och oplanerade, tagna när vi gick vår morgonpromenad i Grevagårdens vackra landskap. Jag hade inte ens med mig kameran för att morgonen var så grå. Men det dröjde inte länge till att solen började värma och molnen flydde undan. Morgondiset lyfte från ängarna runt och allt var bara så vackert. Jag ringde fort min kompis och bad henne komma till oss med kameran. Resultatet blev helt underbara bilder! Jag fick själv också stå framför kameran, och för en gångs skull ser man ju nästan normal ut. Det är kanske lite svårt att fejka nåt när man är helt morgontrött?

Och en av bilderna har ni ju redan sett i den nya bloggdesignen. Jag är jätte nöjd med hur det blev, jag gillar när det är simpelt men snyggt. Det räcker med att man har en bra bild. (Och sen är det ju så att jag kan inte göra något svårare än så. :D) Vad tycker ni, gillar ni designen eller är den tråkig?

Tack Magda för dom här underbara bilderna!




Maaiken perheen isä oli fiksannut meille kaikille ihanat Niken tekniset pikeet joissa on rinnassa kuva Maaikesta ja selässä lukee Team Maaike ja tietoja Maaikesta. Tykkään tästä paidasta tosi paljon, se pääsee ehdottomasti käyttöön!

Ja ei tarvitse huolestua, en ole kaljuuntumassa... :D Aika värjätä hiukset! ;)

Pappan i Maaikes familj hade fixat jätte fina tekniska pikétröjor från Nike till oss! På framsidan är det en bild på Maaike och på ryggen står det Team Maaike och lite info om henne. Jag tycker tröjan är jätte fin, ska absolut använda den i fortsättningen!

Och nej, jag håller inte på att bli flintskallig... :D Dags att färga håret. ;)


2 kommentarer: