13 mars 2017

Valokuvaajan vierailu joulukuussa

1

Sain joulukuussa viestin eräältä valokuvaajalta, joka kysyi voisiko hän tulla kuvaamaan minua ja Maaikea. Olen seurannut Tussia Instagramissa jo jonkin aikaa ja mielestäni hän on todella taitava kuvaaja, joten vastasin tietysti myöntävästi! Valitettavasti toivomamme ihanat talviset kuvat lumisessa maisemassa eivät onnistuneet lumen puutteen takia, mutta aurinko pelasti onneksi vähän joskin sää ei ehkä ollut se tyypillisin joulukuun sää.

Oma suosikkikuvani on tämä ensimmäinen, Tuss on onnistunut vangitsemaan hienon hetken ja mielestäni tästä kuvasta välittyy paljon tunteita. En tiedä johtuuko siitä, että olen itse tässä kuvassa lempihevoseni kanssa, mutta mielestäni tämä on yksi hienoimmista ja tunteikkaimmista näkemistäni hevoskuvista. <3

Jag fick ett meddelande i december från en fotograf, som frågade om hon kunde komma ta bilder på mig och Maaike. Jag har följt Tuss på Instagram ett bra tag och tycker hon är en jätte duktig fotograf, så jag svarade självklart ja! Tyvärr så blev det inga fina vinterbilder i snön när det inte fanns någon snö, men tur att solen räddade lite även om det kanske inte var det typiska decembervädret.

Min favoritbild är den första. Jag tycker att Tuss har lyckats fånga ett fint ögonblick där, och bilden utstrålar så många känslor. Vet inte om det beror på att det är jag på bilden med min favorithäst, men jag tycker att bilden är en av dom finaste och mest känslofyllda hästbilder jag sett. <3

Kaikki kuvat © Tuss Bennergård-Rojas
Alla bilder © Tuss Bennergård-Rojas

2

3

4

5

6

7

8

Mikä on sinun lempikuvasi?
Vilken är din favoritbild?

7 kommentarer:

  1. Tuo ensimmäinen on upea!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Olemme siis samaa mieltä, se on oma ehdoton suosikkini <3

      Radera
  2. 1,5,8 , wau mitä kuvia ja tunne mikä niissä välittyy ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Taitava valokuvaaja vangitsee kyllä tunnelman - tuulesta, kylmyydestä ja villistä hevosesta huolimatta <3

      Radera
  3. Wau! Todella upeita kuvia

    SvaraRadera
  4. Upeita kuvia sinusta ja hevosesta! Ja ihana tarjous valokuvaajalta tehdä tuollainen projekti. Valokuvaaminen kiinnostaa itseänikin kovasti. Kävin pienimuotoisen kurssin muutama vuosi sitten Tampereella, mutta lähiaikoina on kuvaamiset ja harjoittelu jääneet harmillisen vähälle.

    SvaraRadera